Роль цифрових медіа Канади у створенні національного брендингу та формуванні іміджу політика

Автор(и)

  • Валентина Богатирець Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

DOI:

https://doi.org/10.31861/mhpi2021.43.158-166

Ключові слова:

політичний імідж, цифрова дипломатія, Канада, мережі, цифрові медіа, брендинг, соціальні медіа, політика, створення іміджу

Анотація

Варто наголосити, шо розмаїта мережна архітектоніка глобального соціального простору стала потужним підґрунтям для інформаційної революції, разом з тим, цифрові медіа, брендинг та проблема політичного іміджу як мистецтва цілеспрямованого управління зіграли життєво важливу роль у зміні ландшафту та контенту з класичної політичної кампанії в одну з найбільш вишуканих та найскладніших конструктів політичного маркетингу Стаття висвітлює проблему цифрової (віртуальної) або електронної дипломатії, що суттєво сприяє визнанню національного бренду та різноманітним шляхам пошуку національної ідеї та консолідації держави. У ХХІ столітті виникає новий феномен з яскраво вираженими характеристиками, на кшталт четвертої неформальної гілки публічної влади, але з достатньо відмітними та важливими рисами, що дозволяють визнати його новою п’ятою неформальною гілкою публічної влади. Так-звані «мережі мереж» дають можливість мережевим користувачам впливати на розуміння сутності та призначення політики, політичних інститутів та процесів, які відбуваються а також моніторити діяльність політиків, преси, експертів та інших локусів влади та впливу. Безпосередньо впливаючи на змістовну спрямованість мереживних комунікацій, інформаційна влада впливає на поведінку політиків. Досліджуючи проблеми цифрових медіа, брендингу та політичного іміджу як мистецтва цілеспрямованого управління, ми дійшли висновку, що переконливі аргументи вказують на те, що соціальні медіа створюють найсприятливіше середовище для розгортання передвиборчої кампанії, яке суттєво відрізняється від арени масової комунікації. «Мережі мереж» виокремлюють позитивні риси особистості політичного лідера, покращуючи розпізнавання імен та брендів, така мереживна кампанія спрямована на інтеграцію цілого набору різних платформ у соціальних мережах, щоб продемонструвати, що власне, вони репрезентують «сучасний рівень» просування політичного лідера чи національного брендингу, що сприяє розумінню становлення позитивного чи негативного політичного іміджу. Загалом, виходячи із вищенаведеного, варто наголосити, створення іміджу країни чи політичного лідера є дуже багатогранним процесом, який враховує різні політичні, соціальні, культурні та комунікативні аспекти країни.

Біографія автора

Валентина Богатирець, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Кандидат політичних наук, доцент кафедри сучасних іноземних мов та перекладу

Посилання

Basen, I. (2015). “Social media’s significance oversold amid election hype”. CBC News, October 18. Available at: https://www.cbc.ca/news/politics/canada-election-2015-social-media-1.3277007 (accessed 10 August 2019).

Bohatyrets, V. (2016). “Digital Diplomacy as a Core Vector of a Country’s Image Making/ Communication Practices in Modern Political Discourse”. Mediaforum: Analytics, Prognosis, Media Management, Chernivtsi National University, Chernivtsi, 3/4, 67-76.

Government of Canada (2018). Canada begins its year of leading the international Open Government Partnership. Available at: https://www.canada.ca/en/treasury-board-secretariat/news/2018/10/canada-begins-its-year-of-leading-the-international-open-government-partnership.html (accessed 23 March 2019).

Dutton, W. (2009). The Fifth Estate Emerging through the Network of Networks, Prometheus, 27:1, 1-15, DOI: 10.1080/08109020802657453. Available at: https://www.researchgate.net/publication/46527032_The_Fifth_Estate_Emerging_Through_the_Network_of_Networks (accessed August 10 2019).

Gunn, S. and Skogerbø, E. (2013) “Personalized campaigns in party-centred politics”, Information, Communication & Society, 16:5, 757-774, DOI: 10.1080/1369118X.2013.782330.

Hill, B., Akin, D. and Cain, P. (2020). “As Facebook ad boycott intensifies, political parties continue to spend big”. Global News, June 30. Available at: https://globalnews.ca/news/ 7126534/facebook-ad-boycott-political-parties-government-spending/ (accessed 22 October 2020).

Jean-Hugues, R. (2019). “Why should we regulate social media giants? Because it’s 2019, Prime Minister Trudeau”. The Conversation, June 12. Available at: https://theconversation.com/why-should-we-regulate-social-media-giants-because-its-2019-prime-minister-trudeau-117889 (accessed November 24, 2019).

Lalancette, M. and Raynauld, V. (2019) “The Power of Political Image: Justin Trudeau, Instagram, and Celebrity Politics”, American Behavioral Scientist, 63 (7), 888-924. DOI: 10.1177/0002764217744838. Available at: https://www.researchgate.net/publication/321396251_The_Power_of_Political_Image_Justin_Trudeau_Instagram_and_Celebrity_Politics (accessed 27 July 2019).

Lees-Marshment, J. (2006). “Political Marketing Theory and Practice: A Reply to Ormrod’s Critique of the Lees-Marshment Market-Oriented Party Model”. Politics. 26(2), 119-125. doi:10.1111/j.1467-9256.2006.00258.x.

Mannerberg, L. (2017). The Presidency and the Media: An Analysis of the Fundamental Role of the Traditional Press for American Democracy. Available at: https://www.albany.edu/honorscollege/files/LaurenMannerberg.pdf, (accessed 17 December 2019).

Marche, S. (2019). The self-immolation of the Canadian government is rooted in the way it came to power. Available at: https://foreignpolicy.com/2019/03/04/justin-trudeau-lived-by-social-media-now-hes-dying-by-it (accessed 10 August 2019).

Marland, A. and Flanagan, T. (2013). “Brand New Party: Political Branding and the Conservative Party of Canada. Canadian Journal of Political Science / Revue Canadienne De Science Politique, 46 (4), 951-972. Available at: http://www.jstor.org/stable/4329839 (accessed 5 January 2021).

Marland, A. (2018). “The brand image of Canadian Prime Minister Justin Trudeau in international context” Canadian Foreign Policy Journal. 1-5. 10.1080/11926422.2018.1461665. Available at: https://www.researchgate.net/publication/324782802_The_brand_image_of_Canadian_Prime_Minister_Justin_Trudeau_in_international_context (accessed 30 July 2019).

McKinnon, M. (2018). “Report: Canadian Social Media Use Statistics”, Online Business Canada, March 1. Available at https://canadiansinternet.com/2018-report-canadian-social-media-use-statistics/ (accessed 10 August 2019).

Muñoz, C. and Towner, T. (2017). “The Image is the Message: Instagram Marketing and the 2016 Presidential Primary Season”, Journal of Political Marketing, 16:3-4, 290-318, DOI: 10.1080/15377857.2017.1334254.

Murse, T. (2019). How Social Media Has Changed Politics. Available at: https://www.thoughtco.com/how-social-media-has-changed-politics-3367534, (accessed 23 March 2019).

Scammel, M. (2015). “Politics and Image: the Conceptual Value of Branding”. Journal of Political Marketing.. DOI: 10.13140/2.1.4447.6165 Available at: https://www.researchgate.net/publication/266565152_(accessed 23 March 2019).

Schill, D. (2012). “The Visual Image and the Political Image: A Review of Visual Communication Research in the Field of Political Communication.” Review of Communication, 12:2, 118-142. Available at: https://doi.org/10.1080/15358593.2011.653504 (accessed 24 June 2019).

Shashikant, K. (2019). “What Should Be The Right Strategies For Your Business On Social Media?” Connect to India. Available at: https://www.facebook.com/ConnecttoIndia.in/photos/facebook-instagram-pinterest-linkedin-twitter-snap-chat-youtube-are-some-of-the-/1048790335327544 (accessed 17 August 2019).

Shaw, M. (2015). The Visual Promise of Justin Trudeau. Available at: https://www.readingthepictures.org/2015/10/the-visual-promise-of-justin-trudeau/ (accessed 22 October 2019).

The Information and Communications Technology Council (2018). “Feedback on the Direction for a New Government of Canada Digital Policy”. Available at: https://www.ictc-ctic.ca/wp-content/uploads/2018/09/ICTC_Feedback_DigitalPolicy_Sep2018.pdf (accessed 10 August 2019).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-15

Як цитувати

Богатирець, В. (2021). Роль цифрових медіа Канади у створенні національного брендингу та формуванні іміджу політика. Історико-політичні проблеми сучасного світу, (43), 158–166. https://doi.org/10.31861/mhpi2021.43.158-166