‘Український Інститут’ як стратегія формування позитивного міжнародного іміджу України
DOI:
https://doi.org/10.31861/mhpi2018.37-38.228-233Анотація
Автори статті поставили за мету дослідитикультурну дипломатію як дієвий конструкт міждержавного діалогу, яка повинна здійснюватися у тісному симбіозі функціонування як традиційних дипломатичних представництв, так і спеціальних культурних установ. З огляду на важливість міжкультурних комунікацій більшість впливових європейських держав створили мережі культурних інституцій, які діють за кордоном, виконуючи завдання інтенсифікації культурної взаємодії, сприяють розв’язанню політичних завдань і проблем позитивного міжнародного іміджу, налагодження глобальних комунікацій тощо.
Однак нині немає активної позиції України з упровадження політики культурної дипломатії, їй бракує стратегії та послідовності в діях. Український Інститут як один із конструктів м’якого впливу, сприятиме формуванню позитивного іміджу України та поширенню неупередженої та об’єктивної інформації про неї, що, нарешті, сприятиме розвитку конструктивних та тривалих відносин у інших сферах співробітництва між державамиі, безумовно, стане потужним національним проектом на майбутнє.
Ключові слова: м’яка сила, культурна дипломатія, культурні інституції, Український Інститут, іміджева політика, зовнішня політика, Україна
Посилання
2. Bohatyrets, V. (2017) Cultural Diplomacy as a Vital Tool of Building International Bridges & Interactions // International scientific conference “Modern Tendencies of Regional Cooperation: Ukrainian-Romanian-Moldavian Dimension” May 25 – 26, 2017, Chernivtsi, Ukraine, Unpublished conference paper. Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University.
3. Bound, K., & Briggs, R. (2007). Cultural diplomacy. London: Demos. Available from: www.demos.co.uk/publications/culturaldiplomacy. 3. [Accessed 2 April, 2017].
4. Cultural diplomacy(2009). Definition of cultural diplomacy in English by Oxford Dictionaries. Available from: https://en.oxforddictionaries.com/definition/cultural_diplomacy [Accessed 15 January, 2017].
5. EU-Eastern Partnership Programme. (2017). State – Civil Society Collaboration in Ukrainian Cultural Diplomacy. Available from: https://www.culturepartnership.eu/upload/editor/2017/2017/Brief_11%20UA%20_%20Diplomacy.pdf, [Accessed 10 October, 2017]
6. Eurovision 2017 brand video. (2017). Banda agency Republique. (n.d.), Available from http://banda.agency/eurovision, [Accessed 25 October, 2017].
7. Jackson, R., Sorensen, G. (2010). Introduction to International Relations. Theories & Approaches. New York: Oxford University Press.
8. Law of Ukraine on «Pro Zatverdzhennya Derzhavnoyi prohramy zabezpechennya pozytyvnoho mizhnarodnoho imidzhu Ukrayiny na 2003-2006 roky». Available from: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1609-2003-%D0%BF [Accessed 23 April, 2016].
9. Melissen, J. (2015) Cultural diplomacy: beyond the national interest? Available from: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10286632.2015.1042474#page=18 [Accessed 9 January, 2018].
10. Nye, J. (1987). Power and Interdependence Revisited. International Organization, 41(4), 725-753. Available from http://www.jstor.org/stable/2706764 [Accessed 23d April, 2016].
11. Nye, J. (2004). Soft Power: The Means to Success in World Politics. New York: Public Affairs, pp. 175-200.
12. Pipchenko, N. (2017). Promotion of Ukraine’s Cultural Diplomacy in the EU. Available from http://www.zurnalai.vu.lt/politologija/article/viewFile/10745/8838 [Accessed 12 December, 2017].
13. Smits, J., Daubeuf, C. (2016). Research for CULT Committee - European Cultural Institutes Abroad. Available from: http://www.europarl.europa.eu/thinktank/en/document.html?reference=IPOL_STU%282016%29563418 [Accessed 12 December, 2017].
14. Ukrayins'kyy instytut: m"yaka syla dlya prosuvannya suchasnoyi Ukrayiny u sviti – Novyny. (2017, February 09). Available from: http://mfa.gov.ua/ua/press-center/news/54574-ukrajinsykij-institut-mjaka-sila-dlya-prosuvannya-suchasnoji-ukrajini-u-sviti [Accessed 14 January, 2017].
15. Villanueva Rivas, C. (2010) Cosmopolitan Constructivism: Mapping a Road to the Future of Cultural and Public Diplomacy. Public Diplomacy Magazine.
16. Vodotyka, T., Magda, E. (2016). Games of reflections: how Ukraine is seen by the world / Ed. O. Kandyba. ‒ X.: Vivat.
17. Waller M. (2009) .Cultural Diplomacy, Political Influence, and Integrated Strategy, in Strategic Influence: Public Diplomacy, Counterpropaganda, and Political Warfare, Washington, DC: