‘Український Інститут’ як стратегія формування позитивного міжнародного іміджу України

Автор(и)

  • Valentyna Bohatyrets Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича http://orcid.org/0000-0002-6291-5180
  • Olena Yehorova Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

DOI:

https://doi.org/10.31861/mhpi2018.37-38.228-233

Анотація

Автори статті поставили за мету дослідитикультурну дипломатію як дієвий конструкт міждержавного діалогу, яка повинна здійснюватися у тісному симбіозі функціонування як традиційних дипломатичних представництв, так і спеціальних культурних установ. З огляду на важливість міжкультурних комунікацій більшість впливових європейських держав створили мережі культурних інституцій, які діють за кордоном, виконуючи завдання інтенсифікації культурної взаємодії, сприяють розв’язанню політичних завдань і проблем позитивного міжнародного іміджу, налагодження глобальних комунікацій тощо.

Однак нині немає активної позиції України з упровадження політики культурної дипломатії, їй бракує стратегії та послідовності в діях. Український Інститут як один із конструктів м’якого впливу, сприятиме формуванню позитивного іміджу України та поширенню неупередженої та об’єктивної інформації про неї, що, нарешті, сприятиме розвитку конструктивних та тривалих відносин у інших сферах співробітництва між державамиі, безумовно, стане потужним національним проектом на майбутнє.

Ключові слова: м’яка сила, культурна дипломатія, культурні інституції, Український Інститут, іміджева політика, зовнішня політика, Україна

Біографії авторів

Valentyna Bohatyrets, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Кандидат політичних наук, доцент кафедри сучасних іноземних мов та перекладу

Olena Yehorova, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Магістрантка кафедри міжнародних відносин

Посилання

1. Alting Von G, F. (2009) Volume I. Cultural Diplomacy: Waging War by Other Means? Nijmegen: Wolf Legal.
2. Bohatyrets, V. (2017) Cultural Diplomacy as a Vital Tool of Building International Bridges & Interactions // International scientific conference “Modern Tendencies of Regional Cooperation: Ukrainian-Romanian-Moldavian Dimension” May 25 – 26, 2017, Chernivtsi, Ukraine, Unpublished conference paper. Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University.
3. Bound, K., & Briggs, R. (2007). Cultural diplomacy. London: Demos. Available from: www.demos.co.uk/publications/culturaldiplomacy. 3. [Accessed 2 April, 2017].
4. Cultural diplomacy(2009). Definition of cultural diplomacy in English by Oxford Dictionaries. Available from: https://en.oxforddictionaries.com/definition/cultural_diplomacy [Accessed 15 January, 2017].
5. EU-Eastern Partnership Programme. (2017). State – Civil Society Collaboration in Ukrainian Cultural Diplomacy. Available from: https://www.culturepartnership.eu/upload/editor/2017/2017/Brief_11%20UA%20_%20Diplomacy.pdf, [Accessed 10 October, 2017]
6. Eurovision 2017 brand video. (2017). Banda agency Republique. (n.d.), Available from http://banda.agency/eurovision, [Accessed 25 October, 2017].
7. Jackson, R., Sorensen, G. (2010). Introduction to International Relations. Theories & Approaches. New York: Oxford University Press.
8. Law of Ukraine on «Pro Zatverdzhennya Derzhavnoyi prohramy zabezpechennya pozytyvnoho mizhnarodnoho imidzhu Ukrayiny na 2003-2006 roky». Available from: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1609-2003-%D0%BF [Accessed 23 April, 2016].
9. Melissen, J. (2015) Cultural diplomacy: beyond the national interest? Available from: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10286632.2015.1042474#page=18 [Accessed 9 January, 2018].
10. Nye, J. (1987). Power and Interdependence Revisited. International Organization, 41(4), 725-753. Available from http://www.jstor.org/stable/2706764 [Accessed 23d April, 2016].
11. Nye, J. (2004). Soft Power: The Means to Success in World Politics. New York: Public Affairs, pp. 175-200.
12. Pipchenko, N. (2017). Promotion of Ukraine’s Cultural Diplomacy in the EU. Available from http://www.zurnalai.vu.lt/politologija/article/viewFile/10745/8838 [Accessed 12 December, 2017].
13. Smits, J., Daubeuf, C. (2016). Research for CULT Committee - European Cultural Institutes Abroad. Available from: http://www.europarl.europa.eu/thinktank/en/document.html?reference=IPOL_STU%282016%29563418 [Accessed 12 December, 2017].
14. Ukrayins'kyy instytut: m"yaka syla dlya prosuvannya suchasnoyi Ukrayiny u sviti – Novyny. (2017, February 09). Available from: http://mfa.gov.ua/ua/press-center/news/54574-ukrajinsykij-institut-mjaka-sila-dlya-prosuvannya-suchasnoji-ukrajini-u-sviti [Accessed 14 January, 2017].
15. Villanueva Rivas, C. (2010) Cosmopolitan Constructivism: Mapping a Road to the Future of Cultural and Public Diplomacy. Public Diplomacy Magazine.
16. Vodotyka, T., Magda, E. (2016). Games of reflections: how Ukraine is seen by the world / Ed. O. Kandyba. ‒ X.: Vivat.
17. Waller M. (2009) .Cultural Diplomacy, Political Influence, and Integrated Strategy, in Strategic Influence: Public Diplomacy, Counterpropaganda, and Political Warfare, Washington, DC:

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-18

Як цитувати

Bohatyrets, V., & Yehorova, O. (2018). ‘Український Інститут’ як стратегія формування позитивного міжнародного іміджу України. Історико-політичні проблеми сучасного світу, (37-38), 228–233. https://doi.org/10.31861/mhpi2018.37-38.228-233

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають